Vážené fanynky, vážení fandové, členové ROT,

blíží se nám začátek sezony TELH 2014/2015 a proto považujeme za vhodné Vás obeznámit s tím, jaké změny a vylepšení Vás - Nás čekají v této sezóně. Přestože poslední měsíce většina z nás označovala za okurkovou sezonu, v srdci ROT a HC se rozhodně nezahálelo. Po dnešním jednání v sídle HC Verva Litvínov a.s. (za klub přítomen J. Klobouček, V. Novotný, dále zástupce eSport.cz O. Vlk, z reklamní agentury Victory V. Švejda, dále grafik K. Hejkal) Vám však můžeme přinést pozitivní zprávy. Tato skupina vznikla na popud J. Kloboučka, který má zájem vylepšit nejen marketingovou činnost HC a společně jsme se zabývali nejrůznějšími nápady, jak zatraktivnit průběhy zápasů, prezentaci klubu, zvýšit informovanost fanoušků a zlepšit i vzájemnou komunikaci mezi klubem a fanoušky. Cesta k mnoha vylepšením je složitá a řada z nich nebude vidět ihned. Existuje však zápal, množství myšlenek a nápadů, které chceme společně uvést v život. Možná někomu přijde, že změn není mnoho, ovšem je to jen první krok kupředu a věřme, že brzy přijdou další.... 

A nyní k samotným změnám a vylepšením, která budou nejviditelnější.

  1. Změna přestávkových soutěží - po dlouhé době, kdy bylo tradiční náplní 2. přestávky střelba na branku, bude nyní možné sledovat zápolení fanouškovských týmů. Soutěže se budou průběžně měnit, nechte se tedy překvapit.
  2. Vylepšení prezentace na FB a webu HCLTV- začne se aktivněji pracovat s FB i dalšími sociálními sítěmi. I zde bude možné pravidelně očekávat soutěže o hodnotné ceny a to jak určené vždy pro každé hrací kolo, tak i tvůrčí soutěže dlouhodobějšího charakteru. Očekávat můžeme i častější rozhovory s hráči nebo představiteli klubu.
  3. Systém slev - ROT s tímto nápadem přišli již na svém samém zrodu a J. Klobouček měl stejnou ideu. Spojili jsme tedy naše myšlenky do jedné a výsledkem je, že držitelé permanentních vstupenek a členové ROT si budou moci nárokovat u smluvních partnerů HC i ROT zajímavé slevy na nejrůznější zboží a služby.
  4. Změna grafiky velkoplošné obrazovky - chystají se nové grafiky pro nástup týmu na led, oslavy vstřelené branky, představení soupisek atd.. Změna nebude patrná nejspíš ihned, ale až v průběhu první čtvrtiny sezóny. 
  5. Losování výherců - z permanentkářů bude vždy každou čtvrtinu losováno několik výherců, kteří budou míti právo jít s hráčem na večeři, zúčastnit se tréninku A-týmu či možnost sledování zápasu s některým z nehrajících hráčů HC na vybraném místě.
  6. Změna hudebního repertoáru - pro přestávky, rozbruslení a krátké přestávky během zápasu se chystá inovovaný playlist s hudbou, která by měla více nabudit fanoušky i hráče a podpořit tak atmosféru na ZSIH.
  7. Každý z členů ROT s bydlištěm vzdáleným více jak 50Km od Litvínova obdrží podepsaný plakát A týmu na sezonu 14/15. Dodání bude realizované v průběhu září.
  8. Každý zápas bude opětovně losován výherce kýty od firmy Astur-ka s.r.o. - www.astur-ka.cz Tato soutěž zůstává zachována beze změn.

A toto je opravdu jen začátek. Dále můžete očekávat nový formát Brejku. Za zásadní považujeme změnu systému prodeje vstupenek na utkání play off pro držitele permanentek, členové ROT se též výrazným způsobem podílejí na úpravě klubového autobusu, který používá A tým (jeden z členů ROT nabídl, že HC zaplatí úpravu celého autobusu). Jak budou jednotlivá vylepšení průběžně realizována, budeme Vás opět neprodleně informovat.

Děkuji za pozornost

 

  


Pro RoT, VV